ΠΑΡΟΙΜΙΑ

Με τον ήλιο τα μπάζω, με τον ήλιο τα βγάζω, τι έχουν τα έρμα και ψοφάνε;

ΑΡΓΟΠΟΡΙΑ

λέγεται

Για άνθρωπο ανόητο που επαναλαμβάνει μια λανθασμένη ενέργεια και αναρωτιέται γιατί δεν διορθώνεται η κατάσταση. Επίσης λέγεται για ανθρώπους που αργούν να ξεκινήσουν μια δουλειά και την σταματάνε νωρίς οπότε δεν έχουν μεγάλη πρόοδο σε αυτό που κάνουν.

Επίσης

Τα ζώα πρέπει να τα βγάζει κανείς νωρίς το πρωί από το μαντρί για να φάνε και να τα αφήνει μέχρι αργά έξω.