δηλώνει πως
Δεν πρέπει να είναι κανείς ιεσχυρογνώμων και να θέλει να γίνεται πάντα το δικό του.Κάποιες φορές πρέπει να επιτρέπεις και αυτό που ζητά ο άλλος.
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
δηλώνει πως
Δεν πρέπει να είναι κανείς ιεσχυρογνώμων και να θέλει να γίνεται πάντα το δικό του.Κάποιες φορές πρέπει να επιτρέπεις και αυτό που ζητά ο άλλος.