λέγεται για
Για ανθρώπους που είναι απορροφημένοι στις μικροϋποθέσεις τους και δεν δίνουν σημασία στα προβλήματα των άλλων ή σε σημαντικά γεγονότα του περίγυρου.
Ο καθένας με τον πόνο του.
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
λέγεται για
Για ανθρώπους που είναι απορροφημένοι στις μικροϋποθέσεις τους και δεν δίνουν σημασία στα προβλήματα των άλλων ή σε σημαντικά γεγονότα του περίγυρου.
Ο καθένας με τον πόνο του.