εννοεί πως
Είναι ανθρώπινο να επιδιώκει κανείς τη χαρά και να προσπαθεί να αποφεύγει τον πόνο.
Ποιον κερνούν και δεν πίνει; Ποιον φιλούν και δεν καμαρώνει.
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
εννοεί πως
Είναι ανθρώπινο να επιδιώκει κανείς τη χαρά και να προσπαθεί να αποφεύγει τον πόνο.
Ποιον κερνούν και δεν πίνει; Ποιον φιλούν και δεν καμαρώνει.