λέγεται
Για ανθρώπους που παραπονιούνται χωρίς σοβαρό λόγο, ενώ κάποιοι άλλοι θα μπορούσαν δικαιολογημένα να παραπονεθούν.
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
λέγεται
Για ανθρώπους που παραπονιούνται χωρίς σοβαρό λόγο, ενώ κάποιοι άλλοι θα μπορούσαν δικαιολογημένα να παραπονεθούν.