ΠΑΡΟΙΜΙΑ

Ήθελα κι εγώ να πέσω, τι καλά που με έσπρωξες.

ΠΑΘΗΜΑ

δηλώνει πως

Αφηνόμαστε ενίοτε να υποστούμε κάτι επειδή ενδόμυχα το προσμέναμε ή επιθυμούσαμε.