λέγεται
Για ανθρώπους θρασείς και αναιδείς που δανείζονται κάτι και το επιστρέφουν ύστερα από πολύ καιρό, σε δόσεις και με μεγάλη δυσκολία.
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
λέγεται
Για ανθρώπους θρασείς και αναιδείς που δανείζονται κάτι και το επιστρέφουν ύστερα από πολύ καιρό, σε δόσεις και με μεγάλη δυσκολία.