ΠΑΡΟΙΜΙΑ

Για το κομμάτι το παστό, λέμε το χοίρο αφέντη.

ΚΑΛΟΠΙΑΣΜΑ

εννοεί πως

Για να πετύχούμε κάτι ξεπέφτουμε και καλοπιάνουμε όσους μπορούμε για να μας βοηθήσουν.

Επίσης

Για τον πόνο του βοδιού, γλείφει ο λύκος τον ζυγό.