ΠΑΡΟΙΜΙΑ

Εγώ είμαι εδώ, που σπάω το αυγό.

ΚΑΥΧΗΣΙΑ

λέγεται

Όταν κάποιος καυχιέται για κάτι επουσιώδες κι ασήμαντο.