λέγεται
Για επιζήμια ανταλλαγή, όταν βγαίνουμε χαμένοι απο μια δοσοληψία, όταν προσπαθούμε για το καλύτερο και καταλήγουμε στο χειρότερο.
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
λέγεται
Για επιζήμια ανταλλαγή, όταν βγαίνουμε χαμένοι απο μια δοσοληψία, όταν προσπαθούμε για το καλύτερο και καταλήγουμε στο χειρότερο.