ΠΑΡΟΙΜΙΑ

Δεν είμαι φαγάς, είμαι παραπονιάρης.

ΠΑΡΑΠΟΝΟ

λεγεται

Για αυτούς που νιώθουν παραμελημένοι αλλά αρκούνται στο να ζητήσουν μόνο μια μικρή χάρη.