λέγεται
Για κάποιον συμφεροντολόγο που στα δύσκολα δεν γνωρίζει τον διπλανό του, για να μην τον βοηθήσει, και στα εύκολα δεν γνωρίζει τον άλλον επειδή δεν τον έχει ανάγκη.
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
λέγεται
Για κάποιον συμφεροντολόγο που στα δύσκολα δεν γνωρίζει τον διπλανό του, για να μην τον βοηθήσει, και στα εύκολα δεν γνωρίζει τον άλλον επειδή δεν τον έχει ανάγκη.