λέγεται
Για κάποιον που έχει την θλίψη του καθώς υποφέρει μια δυστυχία κι απο πάνω πρέπει να δίνει κι εξηγήσεις ή να ακούει τα σχόλια του κόσμου.
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
λέγεται
Για κάποιον που έχει την θλίψη του καθώς υποφέρει μια δυστυχία κι απο πάνω πρέπει να δίνει κι εξηγήσεις ή να ακούει τα σχόλια του κόσμου.