επειδή
Ο γέρος θα πεθάνει και δεν θα ξεπληρώσει την χάρη ενώ το παιδί ξεχνάει μεγαλώνοντας οπότε ούτε αυτό ανταποδίδει το καλό.
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
επειδή
Ο γέρος θα πεθάνει και δεν θα ξεπληρώσει την χάρη ενώ το παιδί ξεχνάει μεγαλώνοντας οπότε ούτε αυτό ανταποδίδει το καλό.