ΠΑΡΟΙΜΙΑ

Γέροντα και μικρού παιδιού ποτέ καλό μηγ κάνεις.

ΓΗΡΑΤΕΙΑ

επειδή

Ο γέρος θα πεθάνει και δεν θα ξεπληρώσει την χάρη ενώ το παιδί ξεχνάει μεγαλώνοντας οπότε ούτε αυτό ανταποδίδει το καλό.