λέγεται
Για εργασία στην οποία κάναμε ό,τι μπορούσαμε αλλά δεν είμαστε σίγουροι για την κατάληξη, αν πετύχουμε αυτό που θέλουμε.
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
λέγεται
Για εργασία στην οποία κάναμε ό,τι μπορούσαμε αλλά δεν είμαστε σίγουροι για την κατάληξη, αν πετύχουμε αυτό που θέλουμε.