ΠΑΡΟΙΜΙΑ

Βαστά τον Θεό απο τον πόδα (ή απο τα γένεια).

ΕΠΑΡΣΗ

λέγεται

Για άνθρωπο με υπερβολική περηφάνεια και αυτοπεποίθηση,που θεωρεί τον ευατό του πολύ σπουδαίο.