λέγεται για
Ανθρώπους δύστροπους, που δεν ικανοποιούνται με τίποτε, που διαρκώς παραπονιούνται.
Ούτε στον ήλιο σε βρίσκω ούτε στο ίσκιο.
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
λέγεται για
Ανθρώπους δύστροπους, που δεν ικανοποιούνται με τίποτε, που διαρκώς παραπονιούνται.
Ούτε στον ήλιο σε βρίσκω ούτε στο ίσκιο.