δηλώνει πως
Μόνο στοςυ δικούς μας ανθρώπους πρέπει να λέμε το παράπονο μας και να αποκαλύπτουμε τις αδυναμίες μας, ενώ στους παραέξω πρεέπει να παινευόμαστε, αν δείχνουμε δυνατοί.
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
δηλώνει πως
Μόνο στοςυ δικούς μας ανθρώπους πρέπει να λέμε το παράπονο μας και να αποκαλύπτουμε τις αδυναμίες μας, ενώ στους παραέξω πρεέπει να παινευόμαστε, αν δείχνουμε δυνατοί.