δηλώνεται πως
Ο καλός είναι ευσυνείδητος και με την επίπληξη θα γίνει καλύτερος ενώ ο κακός μόνο που θα θυμώσει και θα γίνει χειρότερος.
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
δηλώνεται πως
Ο καλός είναι ευσυνείδητος και με την επίπληξη θα γίνει καλύτερος ενώ ο κακός μόνο που θα θυμώσει και θα γίνει χειρότερος.