δηλώνει πως
Αυτός που δεν δουλεύει έχει κάποια προνόμια τα οποία ο δουλευτής στερείται επειδή είναι αναγκασμένος να δουλεύει.
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
δηλώνει πως
Αυτός που δεν δουλεύει έχει κάποια προνόμια τα οποία ο δουλευτής στερείται επειδή είναι αναγκασμένος να δουλεύει.